Artex Logo

Elk project verdient een unieke aanpak

Of het nu gaat om een totaalplan of om deelopdrachten, bij de ontwikkeling van een communicatievoorstel geldt voor ons steeds de vuistregel: eerst denken en dan pas doen. We investeren graag onze tijd om kennis te maken met uw onderneming, uw verhaal en uw doelstellingen. Want we werken steeds op maat, exclusief in uw sector én aangepast aan uw organisatie.

artex-1267_1353x0.jpg
artex-1290_1353x0.jpg

Daarom komen we bij u langs om naar uw verhaal en uw verwachtingen te luisteren. We willen namelijk zoveel mogelijk te weten komen over uw bedrijf, markt, positionering, concurrenten, koopproces, commerciële structuur, doelgroep (soms gaan we luisteren naar uw klanten) en de middelen die u nu inzet. Op basis van die gesprekken schrijven we een volledig vrijblijvende reflectienota. Die stelt ons in staat de juiste koers uit te stippelen en een correct communicatievoorstel uit te werken.

Onze reflectienota formuleert een antwoord op de volgende vragen:

 

 Hoe omschrijven we uw doelgroep?

 Hoe bereiken we uw doelgroep optimaal?

 Welke zijn de sterkste marketingcommunicatiemiddelen voor uw organisatie?

  Wat doet de concurrentie?​​​​​​​

 

  Wat is uw huidige en uw gewenste positie op de markt?

  Hoe zit het met uw huisstijl en de interne en externe bedrijfscommunicatie?

 ​​​​​​​ Is er een tijdsplan en welke concrete resultaten verwacht u?

​​​​​​​

artex-1126_1353x0.jpg
artex-1015_1353x0.jpg

Uiteraard wordt dit alles grondig gerapporteerd en met u besproken. Op basis daarvan werken we een creatief voorstel uit met respect voor uw plan, ambities, budget en timing. Voor de uitwerking, zowel in print als digitaal, schakelen we onze eigen experts in, indien nodig aangevuld met de meest performante externe leveranciers.

 

Één contactpersoon volgt uw project op. Dat bespaart u tijd en werkt het meest efficiënt. We spelen graag kort op de bal zodat we steeds het maximale uit uw project halen. U verdient onze onverdeelde aandacht en geniet dan ook te allen tijde van onze service. Uw timing is heilig voor ons.

 

Wat is het resultaat van onze campagnes en communicatie-inspanningen? Werden uw verwachtingen ingelost? Wat kan er beter en wat zal in de toekomst zeker herhaald worden? Een grondige evaluatie zegt ons precies hoever we staan. Zo leren we uit elke ervaring – en dat is in het belang van alle betrokkenen.