Artex Logo

Is uw reclamebureau klaar voor de toekomst?

Uw markt omarmt de online wereld, het internet maakt alles transparant. Het snel stijgend gebruik van smartphones en tablets brengt die transparantie verder en verder in een stroomversnelling.

Foto Diederik.jpg

door Diederik Pattyn

Manager Artex Reclamebureau

15-02-2017

Digitale ontmoetingsplaatsen: the places to be

Bent u actief in de B2B-sector en communiceert u met professionele doelgroepen?

Of richt u zich naar de brede particuliere consument?

Uw klanten beslissen niet uitsluitend meer op basis van sterke creatieve concepten en overtuigende advertising, mailings of andere communicatiemiddelen. Ze zoeken bevestiging op online platformen waar gebruikservaringen en kritische evaluaties gedeeld worden. Indien de klant geen duidelijke meerwaarde vindt, gaat hij ook prijzen vergelijken. Bent u aanwezig op die digitale ontmoetingsplaatsen? Een doordacht contentmanagement-plan met uitnodigende links naar uw website is een onmisbare factor in de toekomst.

E-mail marketing zorgt voor een echte boost

Maar er liggen nóg immense digitale mogelijkheden voor het rapen. Meer dan ooit hebt u kansen om een eigen netwerk met e-mailcontacten uit te bouwen. Met gerichte communicatie bouwt u aan gepersonaliseerde relaties en activeert u zowel uw klantenbeleid als de acquisitie van nieuwe contacten. Interessante content, maatwerk in uw aanbiedingen, frequente online contactmomenten, meten van het klikgedrag, voortdurend verfijnen van uw relaties, directe respons genereren ... Welkom in de ruime wereld van e-mailmarketing! Maak er ten volle gebruik van en u haalt ongetwijfeld méér Return On Investment de komende jaren.

Wordt alle reclame nu digitaal?

Natuurlijk niet.
Creatieve concepten en verrassende ideeën blijven de ziel van uw communicatie. Ze geven uw merk en bedrijf de nodige aandacht in de markt. Communiceer met sterke direct mails en advertenties met stopping power. Geef uw beursactiviteiten een krachtige impact. Maak gebruik van de meest geschikte offline communicatiemiddelen. Maar focus evenveel op uw digitale strategie, werk actief met websites, sociale media, e-mailmarketing en verrijk uw contacten door hen te volgen in hun klik- en aankoopgedrag. Uw reclamebeleid krijgt zo een aanzienlijke boost.

 

“digitale communicatie is de nieuwe kritische succesfactor in uw reclamebeleid”

 

Is uw bureau klaar voor de toekomst?

In het reclamelandschap is digitale communicatie de échte driver voor de toekomst. Het is een heuse uitdaging voor reclamebureaus om dit aan hun klanten aan te bieden. Meer nog, het is hun plicht. Inzicht in de product- en marketingprocessen van de klant en een permanente actuele  kennis van de diverse communicatiemethodes: daarin schuilt de kracht van een performant bureau. De mogelijkheden in internetmarketing, mobiele marketing, e-mailmarketing en social media groeien explosief. Een bureau moet flexibel zijn en samenwerken met specialisten op deelterreinen. Dit is échte full-service bieden aan de klant en alle communicatiemogelijkheden benutten om resultaten te behalen.

Enkel een bureau met die ingesteldheid is klaar voor de toekomst en biedt haar klanten een aanzienlijke meerwaarde.

Reacties

Schrijf een reactie