Over ons

Artex, dat zijn 14 gedreven reclame- en communicatiejunkies die elke dag hard werken om uw merk via straffe campagnes en doordachte communicatie in de kijker te plaatsen. Ons team is een mix van jong geweld en ervaren rotten die elkaar voortdurend naar ongekende hoogten stuwen. En dat sinds 1967. Al zo lang stippelen wij voor kleine en grote bedrijven communicatie- en marketingtrajecten uit op maat van hun budgettaire en logistieke mogelijkheden. Al even lang appreciëren klanten onze doelgerichte, no-nonsense aanpak.

artex-0905_1353x0.jpg
artex-1203_1353x0.jpg

Strategie

Creativiteit in functie van een weldoordachte strategie. Dat is ons handelsmerk. Uw doelstellingen staan voorop. Verwacht geen meelopers maar meedenkers.

Creatie

Uw merk op een creatieve manier in de spotlight zetten, via welke kanalen dan ook? Onze creatieve geesten weten hoe ze uw boodschap moeten verpakken om resultaten te boeken.

Projecten

Een totaalcampagne op lange termijn of een ad hoc-opdracht met een strakke deadline? Elk project wordt met zorg uitgewerkt. Zowel voor kmo’s als grote multinationals.

Visie

Niet ‘multi’- maar ‘cross’-media. Moderne communicatie bouwt bruggen tussen print en web en gaat voor de totaalervaring. Zo laten we uw producten en diensten altijd en overal stralen. 

artex-1186.jpg
artex-1236_1353x0.jpg

Eén van de oudste onafhankelijke reclamebureaus in België

 

“Artex werd in 1967 opgericht in Izegem, West-Vlaanderen. Van bij het begin kozen we voor de zuivere weg van de reclame – een relatief nieuw gegeven in onze provincie. Toch ontwikkelde het bedrijf zich vrij snel in de goeie richting. Tegen het eind van de jaren zeventig was Artex een niet te verwaarlozen speler in het West-Vlaamse reclamewereldje. Onze kruistocht voor betere reclame wierp zijn vruchten af.”

Jef Pattyn (1930-2006), stichter Reclamebureau Artex

 

 

Artex evolueerde oorspronkelijk mee met de snelgroeiende en dynamische kmo’s in West-Vlaanderen. Vandaag vormen die nog een belangrijk deel van het klantenbestand, maar Artex breidde ook uit met klanten uit andere provincies en werkt intussen ook voor een aantal grote multinationals.

 

Klantgerichtheid gecombineerd met een sterke servicelogistiek is altijd één van onze belangrijkste pijlers geweest. Door steeds een persoonlijke communicatieoplossing op maat van de klant te bieden, positioneerde Artex zich als full-servicebureau. Naargelang de behoefte zetten we verschillende reclamedisciplines in om een optimaal resultaat te garanderen. Deze aanpak zorgt ervoor dat het bureau nog altijd springlevend is.

 

Met een open blik gericht op de toekomst en een gezonde portie ambitie blijven we ook vandaag inspelen op de steeds toenemende mediamogelijkheden. Een totaalaanpak waarbij we naadloos online en offline communicatie met elkaar integreren is de basis van uw en ons succes.

 

Wij schrijven enthousiast voort aan ons verhaal.