Artex | Blog
Artex Logo

Welke fouten vermijden bij een e-mailcampagne?

30-04-2019

Een halve dag je mailbox niet gecheckt? Dan bevinden zich waarschijnlijk tientallen mails met reclame in je inbox. Selecteren, selecteren, selecteren en deleten om vervolgens enkel de interessante mails over te houden. Vervolgens open je de mails. Ben je binnen 2 seconden niet geboeid? Alweer volgt de delete-knop. De mails die dan nog daadwerkelijk worden gelezen, los van persoonlijke en professionele mails, kunnen waarschijnlijk op één hand geteld worden. Maar hoe voorkom je als afzender dat jouw mail in de prullenmand belandt? Door veel voorkomende fouten bij de opmaak van een mail te vermijden. Hieronder hebben we de meest frequente ‘don’ts’ even op een rijtje gezet. Zo helpen we je alvast op weg bij het opstellen van de perfecte mail om jouw doelstelling te bereiken.

Social Media. From B2B to H2H*

08-06-2018

*From Business-to-Business to Human-to-Human.
De marketingwereld is volop in verandering. Social media anno 2018 bieden heel wat kansen om de klanten op een andere manier te benaderen. Hoe zet je de nieuwe media succesvol in en omzeil je de valkuilen?

Ontdek de impact van data op je marketing & sales

09-11-2017

Waarom zijn data vandaag onmisbaar voor elke marketeer? De tijd van loutere push-strategieën is voorbij. De klant gaat op zoek naar u.

Content Marketing, een nieuwe troef.

21-09-2017

Content Marketing is voor ieder bedrijf toegankelijk en haalbaar. Ook voor het uwe. Om efficiënt en resultaatgericht te werken hebben we hierbij voor u een aantal bevindingen gebundeld.

Praktisch en bruikbaar.

Social media, een opportuniteit in B2B?

07-06-2017

Dat social media intussen een vast onderdeel is van onze dagelijkse tijdsbesteding is al lang geen nieuws meer. Wel is het nog steeds een uitdaging om social media in te zetten in een B2B-omgeving. Tijd dus om hier eens wat dieper op in te gaan.

Hoe efficiënter samenwerken met het reclamebureau?

27-04-2017

Onlangs volgde ik een interessant seminarie over dit onderwerp. Meer specifiek ging het over optimale briefings voor diverse opdrachten en projecten. Dit kan je echter zeer ruim zien; daarom breng ik ook een aantal persoonlijke bevindingen vanuit mijn praktijkervaring.

De newsletter: vandaag meer dan ooit actueel

13-03-2017

Content Marketing is hot momenteel. Soms is het dan weer al storytelling wat de klok slaat …
Is content marketing of storytelling een must, ‘the next big thing’ in marketingland, of eerder een hype?

Is uw reclamebureau klaar voor de toekomst?

15-02-2017

Uw markt omarmt de online wereld, het internet maakt alles transparant. Het snel stijgend gebruik van smartphones en tablets brengt die transparantie verder en verder in een stroomversnelling.