Sportsponsoring als een marketinginvestering

December 2016  |  Philippe Harinck  - managing Director Hansgrohe Belux NV, Head of Sales Benelux France en Sponsoring project leader Hansgrohe Group -

Onze gastspreker was Philippe Harinck, managing Director Hansgrohe Belux NV, Head of Sales Benelux France en Sponsoring project leader Hansgrohe Group. Philippe bracht een boeiende uiteenzetting rond “Sportsponsoring is een marketinginvestering. Sportsponsoring is geen mecenaat”. 

DSC_3791
DSC_3794
DSC_3796
DSC_3804
DSC_3836
DSC_3860
DSC_3861

Ons volgend event bijwonen?

Exclusief voor onze relaties organiseren wij enkele keren per jaar een “Good To Know” event. Dit initiatief en de naam dekken een dubbele lading:

  Goed om weten!

Er is telkens  een gastspreker rond een interessant en relevant onderwerp in de wereld van marketing en communicatie.

 Goed om elkaar te kennen
Zo brengen we onze relaties bij een hapje en een drankje regelmatig samen en creëren we een kwalitatieve business netwerking.

Bekijk onze andere Good to know events

   Good to know event maart 2017   

   Good to know event november 2017   

Lees onze andere blogs

   Good to know event november 2017   

   Good to know event maart 2017