Online marketing

In een wereld die steeds digitaler wordt, is een doorgedreven online strategie onmisbaar om als bedrijf relevant te blijven en nieuwe klanten aan te trekken.

 

Wij helpen je daarbij en laten werkelijk niks aan het toeval over. Zo zorgen wij voor een performante bedrijfswebsite met interessante content en aantrekkelijke foto’s en video’s, die via SEO en SEA bovendien goed gevonden wordt. In het verlengde daarvan schakelen we ook je sociale media en e-mailcampagnes in om tot een optimaal resultaat, meer leads en sales, te komen.

Leadgeneration:
where marketing meets sales

Je investeert in LinkedIn, Facebook, Google ads, e-mailmarketing, offline campagnes en nog veel meer om bezoekers naar je website te brengen. Op Google analytics analyseer je dan weer hoe vaak je website bezocht wordt. Maar ken je ook je websitebezoekers én haal je daar voldoende leads uit?

 

Artex kan je niet alleen helpen om de leads onder je websitebezoekers te detecteren, maar ook om dat aantal te verhogen door je communicatie met zowel je potentiële als bestaande klanten te verbeteren. Met Sharpspring leadgeneration & automation vormen wij je koude prospecten snel en effectief om tot warme leads die we op het juiste moment laten converteren.

Content interest score-2

Doorheen het leadgeneration-proces bouwen we een relatie met je potentiële klant op. We zetten sociale media en e-mailmarketing optimaal in, houden de gegevens vanuit contactformulieren bij, volgen websitegedrag en creëren gepersonaliseerde content. De anonieme bezoekers van je website worden zo waardevolle leads. Vervolgens kan marketing de verzamelde lead-informatie makkelijk doorgeven aan je verkoopsteam, waardoor zij gerichter het verkoopstraject aanvangen en afronden. Marketing ontmoet sales, waardoor jij nieuwe klanten werft!

Zo is leadgeneration niet langer voorbehouden aan grote firma's, maar ook interessant voor jouw bedrijf. Het gaat om een doordachte combinatie van e-mailmarketing, contactformulieren en sociale media, waarbij alle marketing- en verkoopgegevens op één plek samengebracht worden.

 

Benieuwd wat SharpSpring leadgeneration kan betekenen voor jouw bedrijf? Wij werken met veel plezier een strategie op maat uit op basis van je doelgroep en het verloop van je aankoopproces.

Leadgeneration:
where marketing meets sales

Je investeert in LinkedIn, Facebook, Google ads, e-mailmarketing, offline campagnes en nog veel meer om bezoekers naar je website te brengen. Op Google analytics analyseer je dan weer hoe vaak je website bezocht wordt. Maar ken je ook je websitebezoekers én haal je daar voldoende leads uit?

 

Artex kan je niet alleen helpen om de leads onder je websitebezoekers te detecteren, maar ook om dat aantal te verhogen door je communicatie met zowel je potentiële als bestaande klanten te verbeteren. Met Sharpspring leadgeneration & automation vormen wij je koude prospecten snel en effectief om tot warme leads die we op het juiste moment laten converteren.

Content interest score-2

Doorheen het leadgeneration-proces bouwen we een relatie met je potentiële klant op. We zetten sociale media en e-mailmarketing optimaal in, houden de gegevens vanuit contactformulieren bij, volgen websitegedrag en creëren gepersonaliseerde content. De anonieme bezoekers van je website worden zo waardevolle leads. Vervolgens kan marketing de verzamelde lead-informatie makkelijk doorgeven aan je verkoopsteam, waardoor die laatste gerichter het verkoopstraject aanvangen en afronden. Marketing ontmoet sales, waardoor jij nieuwe klanten werft!

Zo is leadgeneration niet langer voorbehouden aan grote firma’s, maar ook interessant voor jouw bedrijf.  Het gaat om een doordachte combinatie van e-mailmarketing, contactformulieren en sociale media, waarbij alle marketing- en verkoopgegevens op één plek samengebracht worden.

 

Benieuwd wat SharpSpring leadgeneration kan betekenen voor jouw bedrijf? Wij werken met veel plezier een strategie op maat uit op basis van je doelgroep en het verloop van je aankoopproces.

SharpSpring

De leadgeneratietool SharpSpring maakt het mogelijk om volledig automatisch anonieme websitebezoekers te identificeren en die leads verder op te volgen via geschikte communicatie. Het doel is om de prospecten zo te laten converteren tot klanten.