AutoTechnica  eventcommunicatie

#concept #strategie #copywriting #website #print
#animatie #e-mailmarketing #fotografie #socialmedia
#targetting #re-targetting #advertentie
#postalemailing

AutoTechnica is dé tweejaarlijkse vakbeurs voor autoprofessionals in de Benelux. Na 2 jaar uitstel kon de 20ste editie dit jaar eindelijk doorgaan in Brussels Expo.

Artex stond in voor alle communicatie: van exposantenwerving t.e.m. bezoekerscampagnes.

Voor de exposanten ontwikkelden we een website met login, waardoor zij zelf alle info over hun bedrijf op de bezoekerswebsite konden ingeven en aanpassen.

Via verschillende e-mailings en postale mailings werden ze getriggerd om deel te nemen aan AutoTechnica 2022. Met resultaat: meer dan 300 exposanten werden ingeschreven.

 

Voor de bezoekers ontwierpen we een website met alle praktische informatie, seminaries en de mogelijkheid om in te schrijven voor de beurs.

 

We communiceerden vooraf online via banners, animaties en video’s op de sociale media van AutoTechnica en de exposanten. Daarnaast waren er ook betalende online campagnes naar specifieke doelgroepen in België, Nederland en Noord-Frankrijk op Facebook, LinkedIn en Google. Verschillende e-mails, maar ook postale mailings met een informatiebrochure, muismatjes of poster werden uitgestuurd naar de bezoekers van vorige edities.

 

Tijdens de beurs werden zowel video’s gemaakt en gepost over het verloop van de beurs als informatieve news e-mails uitgestuurd.

 

Alle communicatie had steeds dezelfde Call To Action: ‘Schrijf je nu in voor AutoTechnica 2022’. Het resultaat mocht er zijn: meer dan 30.000 bezoekers!

Interesse in onze aanpak voor eventcommunicatie?

Ontdek andere projecten

   Nine2Five   

   Case IH   

   Izegemse Watersport Vereniging