IVECO  heavy digitale campagne

#socialmedia #bannering

Digitale campagne voor IVECO Heavy range

 

IVECO is een internationale producent die een breed scala aan lichte, middelzware en zware bedrijfsvoertuigen ontwerpt, produceert en commercialiseert.

 

Artex ontwikkelde een digitale marketingstrategie met focus op het Heavy segment – een ruim assortiment robuuste vrachtwagens die geschikt zijn voor elke toepassing, van regionaal en stadsvervoer tot internationaal transport.

iveo-stories

Doel

 

Merkbekendheid en bewustzijn genereren en de marktpositie van IVECO verstevigen. 

 

Kanalenmix

 

Onze campagne maakte slim gebruik van een diverse mix van kanalen om de boodschap te verspreiden. We lanceerden een betaalde Facebookcampagne die de IVECO Heavy range op zowel Facebook als Instagram belichtte, terwijl we ook Google Ads en online vakmedia benutten om de aanwezigheid van het merk te maximaliseren.

 

De teasende copy en visuals nodigden gebruikers uit om door te klikken naar de website. We hielden zorgvuldig elke klik bij om een nauwkeurige analyse per gebruikt medium te waarborgen.

 

Resultaat? Een creatieve en doeltreffende campagne die de nodige awareness voor IVECO's Heavy range genereerde, en een duurzame aanwezigheid in de markt opleverde.

Iveco_S-way_FR01
Iveco_S-way_NL02
Iveco_S-way_FR03
03.14_iveco_s-way_my24_keepcalm_banner_bnl_1080x1080_cta

Op zoek naar een impactvolle digitale campagne?

Ontdek andere projecten

   Case IH & Steyr   

   Izegemse Watersport Vereniging   

   Gamma-Wopla & Smart-Flow