SEO

Uiteraard wil je dat potentiële klanten je makkelijk kunnen vinden via Google. Het liefst verschijnt je bedrijf dan ook op de eerste pagina van de zoekresultaten, en daar zo hoog mogelijk. Om zo’n toppositie te bereiken bij relevante zoekwoorden, zet je in op Search Engine Optimalisation (SEO) ofwel zoekmachineoptimaliatie. Daaronder vallen verschillende technieken die je website hoger doen scoren in de organische zoekmachineresultaten. Google-gebruikers vinden zo vlotter de weg naar jouw website en dat vertaalt zich niet alleen in meer kwalitatieve bezoekers, maar ook meer leads en conversies.

 

Wij helpen je graag om een goede positie op de eerste pagina van de zoekresultaten te bereiken. Download zeker ook ons e-book voor meer info of bekijk onze video met enkele direct toepasbare tips!

SEA

Naast SEO, kan je ook door te adverteren op Google ervoor zorgen dat zoekmachinegebruikers je bedrijf vlot vinden. Met SEA (Search Engine Advertising) is het namelijk mogelijk om een advertentie voor jouw product of dienst te plaatsen boven de organische zoekresultaten. Een geslaagde SEA-campagne vertrekt van een grondige zoekwoordenanalyse en steunt verder op krachtige advertenties en een doordacht gebruik van het advertentiebudget. Door de lopende campagnes regelmatig te evalueren en verder te optimaliseren, haal je de beste resultaten.

 

Wil je graag met advertenties op Google aan de slag voor meer bezoekers, leads en conversies? Wij werken voor jou een strategie op maat uit en zetten daarna de campagnes van A-Z op. Daar komt nog bij dat dat we voortdurend evalueren, optimaliseren en regelmatig rapporteren. Ontdek alvast meer over de mogelijkheden van SEA in ons e-book of bekijk de video!

Sociale media - strategie & planning

Vrijwel iedereen zit tegenwoordig op sociale media, dus wellicht ook jouw doelgroep. Maar hoe bereik je die zo efficiënt mogelijk? Hoog tijd om een socialemediastrategie uit te werken! Op basis van wie je wil bereiken en waarom, maken we een consistent contentplan op. Daarbij schakelen we precies die socialemediakanalen in die nuttig zijn voor jouw bedrijf én je marketingdoelstellingen. Ons doel is om elke post zo goed mogelijk te laten presteren, zowel organisch als wanneer de post gepromoot wordt met advertentiebudget. 

 

We zetten alles op alles om jouw boodschap via sociale media bij de juiste personen te krijgen.

Adverteren via sociale media

Regelmatig posten op sociale media is een ideale manier om je volgers op de hoogte te houden en verder aan je te binden. Om daarnaast ook potentiële klanten buiten je volgers bereiken, is adverteren via sociale media dan weer uiterst geschikt. Die advertenties kunnen namelijk heel gericht ingesteld worden op basis van bijvoorbeeld regio, leeftijd, interesses ... Facebook, Instagram, Twitter of LinkedIn: allemaal voorzien ze de mogelijkheid om heel gericht jouw doelgroep te targeten.  

 

Afhankelijk van jouw doelstelling, bijvoorbeeld leads verzamelen of naambekendheid vergroten, bepalen wij hoe je je advertentiebudget het best besteedt over de verschillende kanalen heen. 

Actiewebsite

Je wil online de lancering van een nieuw product in de kijker zetten? Of klanten uitnodigen voor een evenement? Misschien heb je wel een leuke wedstrijd in gedachten om leads te verzamelen? Voor dergelijke tijdelijke marketingacties is een aparte actiewebsite de perfecte oplossing. Je boodschap met duidelijke call-to-action komt direct aan, wat voor meer conversies zorgt. Wij denken met je mee over het concept van je actiewebsite en gaan vervolgens aan de slag voor de realisatie en promotie via e-mail, sociale media, print …    

 

Benieuwd hoe een actiewebsite je kan helpen om snel en doeltreffend leads te verzamelen? We verzamelden onze beste tips in een gratis e-book en video.

Videomarketing

Met video bereik je via sociale media niet alleen sneller meer mensen in je doelgroep, je zal hen ook makkelijker kunnen overtuigen. Dan moet de video wel goed gemaakt zijn. Enkel met waardevolle content die op een dynamische manier gebracht wordt, zal je je kijkers interesseren. Wij creëren zo’n overtuigende video voor je van A tot Z, en zorgen voor een vlotte verspreiding op alle kanalen die voor jouw bedrijf of merk relevant zijn.

 

Ontdek alvast de belangrijkste do’s en don’ts op vlak van videomarketing in onze video of gratis e-book.

Online bannering

Zelfs met de opkomst van ad blockers, blijft online bannering een uiterst effectieve manier om clicks te genereren naar je website. Mensen klikken door op een sterke en snel zichtbare call-to-action, en dat geldt zowel voor geanimeerde (HTML5 of GIF) als statistische banners. Wij suggereren je graag het beste type banner voor jouw campagnedoel en -budget. Verder zorgen we voor designs en copy die meteen de aandacht trekken!

E-mailmarketing

Een e-mail versturen naar een adressenbestand kan iedereen. Toch slaagt niet iedereen erin om op die manier ook hun marketingdoelen te bereiken. Wij zorgen er samen met jou voor dat jouw e-mailmarketing effectief en rendabel is. Of je nu huidige of potentiële klanten wil bereiken: we brengen de juiste boodschap tot bij de juiste persoon.

 

Meer tips over hoe je een doeltreffende e-mailactie op poten zet, vind je in onze video of gratis gids!

Google display advertising

Dankzij display advertising kan je jouw potentiële klanten ook bereiken terwijl ze hun favoriete websites bezoeken. Jouw advertenties worden dan getoond op de website waarop ze zich bevinden of bijvoorbeeld wanneer ze een video op YouTube bekijken. Via het Google Display Netwerk en de bijhorende targetingopties kunnen we je banners op het juiste moment en de juiste plaats aan je doelgroep laten zien.

 

Elke display advertising-campagne is er eentje op maat. Op basis van je budget en doelstellingen gaan we steeds gericht aan de slag. We nemen de creatie van de banners op ons, kopen de bannerruimte in, analyseren de resultaten constant en optimaliseren op basis daarvan de campagne waar mogelijk.

HeaderHome_3000_icons-min (1)

SEO

Uiteraard wil je dat potentiële klanten je makkelijk kunnen vinden via Google. Het liefst verschijnt je bedrijf dan ook op de eerste pagina van de zoekresultaten, en daar zo hoog mogelijk. Om zo’n toppositie te bereiken bij relevante zoekwoorden, zet je in op Search Engine Optimalisation (SEO) ofwel zoekmachineoptimaliatie. Daaronder vallen verschillende technieken die je website hoger doen scoren in de organische zoekmachineresultaten. Google-gebruikers vinden zo vlotter de weg naar jouw website en dat vertaalt zich niet alleen in meer kwalitatieve bezoekers, maar ook meer leads en conversies.

 

Wij helpen je graag om een goede positie op de eerste pagina van de zoekresultaten te bereiken. Download zeker ook ons e-book voor meer info of bekijk onze video met enkele direct toepasbare tips!

SF-Branded-NL

SEA

Naast SEO, kan je ook door te adverteren op Google ervoor zorgen dat zoekmachinegebruikers je bedrijf vlot vinden. Met SEA (Search Engine Advertising) is het namelijk mogelijk om een advertentie voor jouw product of dienst te plaatsen boven de organische zoekresultaten. Een geslaagde SEA-campagne vertrekt van een grondige zoekwoordenanalyse en steunt verder op krachtige advertenties en een doordacht gebruik van het advertentiebudget. Door de lopende campagnes regelmatig te evalueren en verder te optimaliseren, haal je de beste resultaten.

 

Wil je graag met advertenties op Google aan de slag voor meer bezoekers, leads en conversies? Wij werken voor jou een strategie op maat uit en zetten daarna de campagnes van A-Z op. Daar komt nog bij dat dat we voortdurend evalueren, optimaliseren en regelmatig rapporteren. Ontdek alvast meer over de mogelijkheden van SEA in ons e-book of bekijk de video!

artex-1290_1353x0_1353x0

Sociale media - strategie & planning

Vrijwel iedereen zit tegenwoordig op sociale media, dus wellicht ook jouw doelgroep. Maar hoe bereik je die zo efficiënt mogelijk? Hoog tijd om een socialemediastrategie uit te werken! Op basis van wie je wil bereiken en waarom, maken we een consistent contentplan op. Daarbij schakelen we precies die socialemediakanalen in die nuttig zijn voor jouw bedrijf én je marketingdoelstellingen. Ons doel is om elke post zo goed mogelijk te laten presteren, zowel organisch als wanneer de post gepromoot wordt met advertentiebudget. 

 

We zetten alles op alles om jouw boodschap via sociale media bij de juiste personen te krijgen.

Wema MacBook Mockup

Adverteren via sociale media

Regelmatig posten op sociale media is een ideale manier om je volgers op de hoogte te houden en verder aan je te binden. Om daarnaast ook potentiële klanten buiten je volgers bereiken, is adverteren via sociale media dan weer uiterst geschikt. Die advertenties kunnen namelijk heel gericht ingesteld worden op basis van bijvoorbeeld regio, leeftijd, interesses ... Facebook, Instagram, Twitter of LinkedIn: allemaal voorzien ze de mogelijkheid om heel gericht jouw doelgroep te targeten.  

 

Afhankelijk van jouw doelstelling, bijvoorbeeld leads verzamelen of naambekendheid vergroten, bepalen wij hoe je je advertentiebudget het best besteedt over de verschillende kanalen heen. 

2735487 (1)

Actiewebsite

Je wil online de lancering van een nieuw product in de kijker zetten? Of klanten uitnodigen voor een evenement? Misschien heb je wel een leuke wedstrijd in gedachten om leads te verzamelen? Voor dergelijke  tijdelijke marketingacties is een aparte actiewebsite de perfecte oplossing. Je boodschap met duidelijke call-to-action komt direct aan, wat voor meer conversies zorgt. Wij denken met je mee over het concept van je actiewebsite en gaan vervolgens aan de slag voor de realisatie en promotie via e-mail, sociale media, print …    

 

Benieuwd hoe een actiewebsite je kan helpen om snel en doeltreffend leads te verzamelen? We verzamelden onze beste tips in een gratis e-book en video.

118121239_3448315555221035_8190904573556127551_n

Videomarketing

Met video bereik je via sociale media niet alleen sneller meer mensen in je doelgroep, je zal hen ook makkelijker kunnen overtuigen. Dan moet de video wel goed gemaakt zijn. Enkel met waardevolle content die op een dynamische manier gebracht wordt, zal je je kijkers interesseren. Wij creëren zo’n overtuigende video voor je van A tot Z, en zorgen voor een vlotte verspreiding op alle kanalen die voor jouw bedrijf of merk relevant zijn.

 

Ontdek alvast de belangrijkste do’s en don’ts op vlak van videomarketing in onze video of gratis e-book.

tablet8

Online bannering

Zelfs met de opkomst van ad blockers, blijft online bannering een uiterst effectieve manier om clicks te genereren naar je website. Mensen klikken door op een sterke en snel zichtbare call-to-action, en dat geldt zowel voor geanimeerde (HTML5 of GIF) als statistische banners. Wij suggereren je graag het beste type banner voor jouw campagnedoel en -budget. Verder zorgen we voor designs en copy die meteen de aandacht trekken!

Email-PSD-Mockup_882x0_pink

E-mailmarketing

Een e-mail versturen naar een adressenbestand kan iedereen. Toch slaagt niet iedereen erin om op die manier ook hun marketingdoelen te bereiken. Wij zorgen er samen met jou voor dat jouw e-mailmarketing effectief en rendabel is. Of je nu huidige of potentiële klanten wil bereiken: we brengen de juiste boodschap tot bij de juiste persoon.

 

Meer tips over hoe je een doeltreffende e-mailactie op poten zet, vind je in onze video of gratis gids!

BTB_bannerIV

Google display advertising

Dankzij display advertising kan je jouw potentiële klanten ook bereiken terwijl ze hun favoriete websites bezoeken. Jouw advertenties worden dan getoond op de website waarop ze zich bevinden of bijvoorbeeld wanneer ze een video op YouTube bekijken. Via het Google Display Netwerk en de bijhorende targetingopties kunnen we je banners op het juiste moment en de juiste plaats aan je doelgroep laten zien.

 

Elke display advertising-campagne is er eentje op maat. Op basis van je budget en doelstellingen gaan we steeds gericht aan de slag. We nemen de creatie van de banners op ons, kopen de bannerruimte in, analyseren de resultaten constant en optimaliseren op basis daarvan de campagne waar mogelijk.