ATITA  eventcommunicatie & social media

#e-mailmarketing #event #leadgeneration #print #socialmedia #website

ATITA papierwaren is een speciaalzaak voor kantoor- en schoolbenodigdheden, hobbyartikelen, tafeldecoratie, geboorte- en communieartikelen en horeca benodigdheden. ATITA richt zich voornamelijk op particulieren, maar ook bedrijven vormen een belangrijke doelgroep.

 

 

atita-ipad

Om de naamsbekendheid van hun 8e winkel in Kortrijk te vergroten deed ATITA een beroep op Artex. We kozen voor een eventcampagne om hen te introduceren bij de B2B-doelgroep: Let's meet!

 

Een database werd samengesteld binnen de geo-zone rond de winkel, met focus op kleine bedrijven en vrije beroepen. Via een postale mailing en e-mailing worden prospects vrijblijvend uitgenodigd voor het event. De QR-code op de kaart en de call-to-action in de e-mail brengt de respondent naar de actiepagina. B2B-communicatie op maat van de doelgroep, in een stijlvol jasje én met impact. En dat zowel off- als online!

 

 

Met “back to school” voor de deur werden ook middelen ingezet om de (digitale) zichtbaarheid van ATITA te verhogen.

 

Lokaal werd een advertentie geplaatst in Blits - editie Kortrijk en via een contentkalender wordt een socialemediacampagne uitgerold voor alle ATITA winkels, aangevuld met targeting op ouders met schoolgaande kinderen.

atita-b2s

Communicatie op maat voor jouw event?

Ontdek andere projecten

   Case IH & Steyr   

   De Kade   

   Fema