Honda Motor Mobility - Artex Reclamebureau

Honda Motor  mobility

#website #banners #advertentie #e-mail #leadgeneration

Terug naar het werk en fileproblemen? Dure brandstofprijzen? Met een Honda motor ervaar je de ultieme vrijheid en geniet je van zorgeloos rijden!

 

We gingen aan de slag voor onze klant Honda en realiseerden een activatiecampagne in België en Nederland onder het thema “Trotseer het verkeer met een Honda motor”. De boodschap? Bij aankoop van één van de vier actiemodellen krijg je een tankkaart met 1 jaar gratis brandstof cadeau! Afhankelijk van het type motor - van een African Twin Adventure Sports tot een Forza 125 - ontvangt men een tankkaart met een waarde die varieert van € 200 tot € 500. De campagne liep van september tot eind oktober.

 

Centraal in onze aanpak was de ontwikkeling van een webpagina “hondamobility.nl en .be”. Op deze campagnewebsite kon je de inhoud van de actie ontdekken met de deelnemende motoren (verschillend voor de Belgische of Nederlandse markt!), brochures downloaden, video’s bekijken van je favoriete motor en een proefrit reserveren bij de dealer van je keuze. Sterke call to actions om leads te genereren!

4926333222

 

 

Om efficiënt relevante traffic te genereren naar de actiewebsite, zetten we hoofdzakelijk digitale assets in. Denk aan webbanners in diverse formaten, posts voor Facebook en Instagram, ondersteunend materiaal voor de dealers (e-mailtemplate, voor hun website, voor hun sociale media) en gerichte advertising.

 

Deze combinatie van digitale assets, de campagnewebsite met sterke CTA's en ons platform voor lead generation Sharpspring leverde Honda heel wat nieuwe leads op.

 

Natuurlijk gingen we met deze leads ook aan de slag. De contacten kregen via een automatische workflow een extra e-mail met specifieke informatie volgens hun interesses. Dankzij deze segmentatie blijven ze ook gericht op de hoogte van toekomstige Honda acties.

 

Onze digitale aanpak leverde verder interessante gegevens op. Door te traceren via welk kanaal (Facebook, Google, owned media …) de bezoekers op de actiewebsite kwamen, konden we de efficiëntie van onze campagnetools analyseren. Dat laat ons toe om de ROI voor volgende campagnes exponentieel te verhogen. Kortom …. marketing meets sales!

Sharpspring-emblem

Ook interesse om meer leads voor je sales te genereren?

Ontdek andere projecten

   Zwevegem   

   Liberale ziekenfonds LM Plus    

   WAB