Honda Motor  tour

#dealersupport #leadgeneration #socialmedia #bannering #website

Honda is een mondiale koploper als innovatieve ontwerper en producent van moderne, energiezuinige auto's, motorfietsen, marine en power products. Bij Honda staat alles in het teken van design, gecreëerd voor en door mensen.

 

Van donderdag 4 april t.e.m. zaterdag 14 september doorkruist Honda Motorcycles de Benelux en geeft jou de kans een vrijblijvende proefrit te maken bij één van de 39 deelnemende Honda-dealers!

hondatour-car

De uitdaging?

 

Maak een campagne, coördineer, bied ondersteuning, en betrek 39 dealers die op verschillende tijdstippen vrijblijvende proefritten organiseren. Genereer per dealer leads en registreer de interesses van de contacten om gerichte communicatie te kunnen voeren.

 

De aanpak?

 

Onze aanpak voor de Tour 2024-campagne zet in op lokale Facebookcampagnes voor elke dealer, ondersteund door een vernieuwend webplatform. Consumenten krijgen de mogelijkheid om het complete aanbod Honda motoren te verkennen en meteen een proefrit te boeken bij hun lokale dealer.

 

We doorlopen de volgende stappen:

  • Lokale Facebookcampagnes:

Alle 39 dealers krijgen een op maat gemaakte Facebookcampagne, gericht op de juiste doelgroep en regio, twee weken voor de start van hun proefritdagen.

Ze ontvangen digitale banners voor hun website en content voor hun Facebookpagina, inclusief links naar de landingspagina.

  • Landingspagina's:

We realiseren landingspagina’s (Vlaams, Nederlands en Frans) met informatie over alle Honda motoren en een inschrijfformulier per dealer. Klanten en prospecten kunnen hier hun motortype en voorkeurstijdstip aangeven voor een proefrit, waarna hun gegevens en interesses worden geregistreerd.

  • Communicatie via e-mail:

Na registratie bevestigen we de afspraak via e-mail en informeren we de dealer.

Als follow-up sturen we doelgerichte communicatie via e-mail, afgestemd op de specifieke interesses van de klant of prospect.

 

Het resultaat van onze campagne?

 

De gerichte campagne blijkt succesvol en zorgt voor een groot aantal proefritten.

 

Bij elke dealer volgen we de resultaten nauwgezet op, van de proefrit tot de eindverkoop van de motoren. Op basis van de verzamelde data worden toekomstige campagnes geoptimaliseerd.

 

https://honda-tour.be/nl

https://honda-tour.be/fr

https://honda-tour.be/fr-lu

https://honda-tour.nl/nl

Ook interesse in communicatie met je dealers en hun klanten/prospecten?

Ontdek andere projecten

   Inter-Ceram   

   UNIE-K   

   LM Plus