Honda Cars  dealer event communicatie

#e-mail #leadgeneration #print #socialmedia

Honda geniet wereldwijd erkenning als ontwerper en fabrikant van eigentijdse, zuinige en krachtige auto's, motorfietsen, maritieme en Power products. Honda staat voor innovatief design, geïnspireerd door en voor mensen.

 

Doelgerichte dealercampagne voor Honda Dream Days

 

Naar aanleiding van de lancering van drie nieuwe SUV-modellen (de e:Ny1, ZR-V e:HEV Full Hybrid en CR-V Full Hybrid & Plug-in Hybrid), organiseerde Honda Benelux de “Honda Dream Days”. Artex realiseerde een totaalcampagne waarbij de dealers rechtstreeks werden ingeschakeld.

 

Om klanten en prospects uit te nodigen kregen de Honda dealers de keuze tussen postale direct mailings en e-mailings. Beide opties konden uiteraard ook gecombineerd worden. De dealers konden naar wens hun uitnodigingstekst personaliseren en Artex zorgde van A tot Z voor creatie, copy, druk, handling en verzending.

 

Ons creatief concept omvatte 4 postkaarten onder een teaseromslag “Ook genoten van de vakantie?”. Eén algemene kaart met alle eventinformatie en drie kaarten met telkens detailinformatie over elk nieuw model. Elke kaart werd voorzien van een gepersonaliseerde QR-code waarmee klanten een persoonlijke testrit konden boeken op een specifieke landingspagina.

H_DM2_01 - Copy
H_2DM_01 - Copy

Om het event online te promoten creëerden we stories en posts voor Facebook en Instagram. En er werden ook printadvertenties ontwikkeld.

 

Op basis van hetzelfde creatief concept werd eveneens een nationale direct mailing naar meer dan 30.000 prospecten in België en Nederland verstuurd.

 

Door deze geïntegreerde offline & online campagne kunnen dealers hun klanten en prospects op een doeltreffende manier bereiken om traffic te genereren naar hun lokale “Honda Dream Days”.

 

Honda Dream Days gaat door van 25 september tot 1 oktober in België en van 23 oktober tot 29 oktober in Nederland.

Honda_Dreamdays_1-1-2sec

Ook interesse in communicatie met je dealers en hun klanten/prospecten?

Ontdek andere projecten

   UNIE-K   

   Waltson Chips   

   BerryAlloc