Honda Cars dealer event communicatie
#e-mail #leadgeneration #print #socialmedia
Honda geniet wereldwijd erkenning als ontwerper en fabrikant van eigentijdse, zuinige en krachtige auto's, motorfietsen, maritieme en Power products. Honda staat voor innovatief design, geïnspireerd door en voor mensen.
Doelgerichte dealercampagne voor Honda Dream Days
Naar aanleiding van de lancering van drie nieuwe SUV-modellen (de e:Ny1, ZR-V e:HEV Full Hybrid en CR-V Full Hybrid & Plug-in Hybrid), organiseerde Honda Benelux de “Honda Dream Days”. Artex realiseerde een totaalcampagne waarbij de dealers rechtstreeks werden ingeschakeld.
Om klanten en prospects uit te nodigen kregen de Honda dealers de keuze tussen postale direct mailings en e-mailings. Beide opties konden uiteraard ook gecombineerd worden. De dealers konden naar wens hun uitnodigingstekst personaliseren en Artex zorgde van A tot Z voor creatie, copy, druk, handling en verzending.
Ons creatief concept omvatte 4 postkaarten onder een teaseromslag “Ook genoten van de vakantie?”. Eén algemene kaart met alle eventinformatie en drie kaarten met telkens detailinformatie over elk nieuw model. Elke kaart werd voorzien van een gepersonaliseerde QR-code waarmee klanten een persoonlijke testrit konden boeken op een specifieke landingspagina.