i-One  exposantenwerving en bezoekerscommunicatie

#concept #strategie #copywriting #website #print
#animatie #e-mailmarketing #fotografie #socialmedia
#targetting #re-targetting #advertentie
#postalemailing

AutoTechnica is de grootste automotive aftersales-beurs in de Benelux en gaat tweejaarlijks door in Brussels Expo.

Artex goes all the way! Van exposantenwerving t.e.m. bezoekerscommunicatie.

 

Een uitgewerkte strategie, sterke kalender en perfecte match tussen on- en offline communicatie brengt meer dan 450 exposanten en 32.000 bezoekers naar AutoTechnica.

 

Een standaard zomerbericht? Dat zou makkelijk zijn.
 

Maar bij Artex doen we het liever nét iets creatiever.We namen een korte stemopname van onze collega’s, voegden er een vakantiefoto aan toe, en gebruikten AI om hun stemgeluid om te toveren tot een unieke video in de taal van hun reisbestemming.

Geen klassieke opnames, geen studio. Wél 100% digitaal, bedacht en gecreëerd.

 

Dat is waar wij het verschil maken: creativiteit, technologie en verbeelding samenbrengen tot iets dat werkt. En verrast. Niet omdat het moet. Maar omdat het kan. En omdat wij het wíllen.

 

Wie weet bedenken we binnenkort ook iets strafs voor jou?

Ontdek andere projecten

   IVECO   

   Nine2Five   

   Case IH