Iveco Local Motor Show - Artex nieuw

Iveco  local motor show

#concept #strategie #website #banners #leadgeneration #targetting #retargetting #Facebook

IVECO is een van de belangrijkste constructeurs ter wereld van voertuigen, met een uitgebreid aanbod lichte, middelzware en zware bedrijfsvoertuigen. Het gamma wordt in de Benelux verdeeld door xx IVECO-dealers.

iveco3Dbeeld_2.jpg

Eén van de paradepaardjes, al 40 jaar, is de IVECO Daily. Deze veelzijdige bestelwagen blinkt uit op vlak van motorprestaties, laadvermogen en rijervaring. De nieuwe Daily en zijn interessante voorwaarden in de kijker zetten tijdens de coronacrisis, zonder Brussels Motor Show, dat was onze opdracht. Daarbij vroeg IVECO ons om traffic te genereren naar hun Benelux-dealers.

 

Artex bouwde de IVECO Local Motor Show website, gericht op 3 doelgroepen: bouwbedrijven, groenprofessionals en e-commerce. Websitebezoekers kwamen meer te weten over de Daily voor hun sector en konden een IVECO dealer in hun buurt vinden.

Een intensieve digitale campagne zorgde voor bezoekers op de website, met webbanners, speciale mails en nieuwsbrieven op online vakmedia. We zetten ook sociale media in, evenals advertising via Facebook en Google.

 

Artex bedacht en realiseerde het volledige project en leverde ook alle content aan voor de mails en online nieuwsbrieven.  

Ontdek andere projecten

   New Holland   

   Hansgrohe   

   i-One