VTI Roeselare  lead generation campagne

#concept #strategie #logo #copywriting #website #socialmedia #animatie #print #banner

Het VTI in Roeselare, sterk in wetenschappen en techniek, laat meisjes en jongens hun technologische talenten en toekomst ontdekken. Ze doen er een ervaring op die ze kunnen meepakken naar verdere studies of meteen op de werkvloer. Samen met acht partnerbedrijven en gemotiveerde leerkrachten willen ze die ervaringen kenbaar maken en nieuwe leerlingen aantrekken.

3942.jpg

We ontwikkelden het concept “Catch The Experience” en werkten een mix van on- en offline communicatie uit, waarin een actiewebsite centraal staat. Doel van de campagne is de instroom bevorderen van de laatstejaars basisonderwijs (6e leerjaar – 12-jarigen), traffic genereren naar de Openschooldag en het imago van het technisch secundair onderwijs in VTI Roeselare bij te sturen.  In samenwerking met de acht partnerbedrijven werden films gemaakt om de beleving in het VTI en bij de bedrijven te laten ervaren.

 

Na een infoavond voor alle medewerkers lanceerden we via een strak uitgestippelde kalender een social media campagne  en  een intensief communicatieprogramma in functie van de Openschooldag.

Large format bannering, animatie op led-schermen, raamstickers, roll-ups, beachflags en zoveel meer zorgden voor extra ondersteuning.

 

Op één september waren de inschrijvingen boven alle verwachtingen.

Ondertussen is “Catch The Experience” een begrip geworden; verdere acties volgen.

 

www.catchtheexperience.be

banner-4x-min.jpg

Meer weten over een lead generation campagne?

Ontdek andere projecten

   Case IH   

   Hansgrohe   

   i-One