Waltson Communicatie - Artex Reclamebureau

Waltson  communicatie

Joost kreeg met de paplepel van Walter en André mee hoe je van aardappelen smakelijke chips maakt. Tot op vandaag bakt het familiebedrijf haar Waltson chips op traditionele, ambachtelijke wijze zoals de eerste chips in de jaren 50. Maar dan met hedendaagse technieken.

Dat zorgt voor de perfecte goudgele aardappelschijfjes met een heerlijke, unieke smaak. Als dat geen plekje op de Taste of Tavola beurs in Xpo Kortrijk verdient

 

Artex mocht van de zaakvoerders de communicatie over hun deelname aan deze beurs voor fine food professionals verzorgen.

Een beursstand om op te eten

We doken in het merk Waltson chips en maakten heel wat creaties:

● een smakelijke brochure

● een verrukkelijke goodiebag

● publiciteit op de beursstand in samenwerking met de standenbouwer

● een digitale fiche voor het registreren van nieuwe contacten

● een social media campagne naar aanloop van dit event

 

Waltson op Tavola in beeld

Dat niet enkel de Waltson chips, maar ook de brochures in de smaak vielen, zagen we met onze eigen ogen. No worries, ondertussen werd hun voorraad brochures aangevuld. Bekijk hier de aftermovie. Opgelet, niet voor hongerige kijkers.

Ontdek andere projecten

   C-Mec   

   IDM   

   Izegemse Watersport Vereniging