Case IH  promotiecampagne

#copywriting #advertentie #interactievepdf #bannering #brandmerchandising

Jaarlijks ontwikkelen we voor het merk Case IH een “zomerdeals” promotiecampagne.

Case newspaper
Summerdeal

Bij aankoop van een Case IH trekker voor 30 september krijgt men een robuuste Case IH tuinset gratis, voorzien van een gebrandmerkt logo. Het campagnethema ‘”voor zo’n actie gaat u best even zitten” werd uitgerold over advertenties in de vakpers (TractorPower, Landbouwservice, AgroService…), online bannering (De Loonwerker, Entreprise Agricole…), social media posts,  promotiemateriaal voor de dealers… En in een interactieve pdf informeerden we vooraf de dealers rond het mediaplan. Bovendien werd op de beurs AgroTechniek Holland (ATH) extra visibiliteit rond de campagne gebouwd met een gadget (brooddoos) die op de stand van Case IH werd uitgedeeld.

Hoe een succesvolle promotiecampagne ontwikkelen?

Ontdek andere projecten

   Mikken Urban Winery    

   LM Plus    

   ROVAC