Gamma-Wopla & Smart-Flow  europese communicatiestrategie

#leadgeneration #print #SEA #website #e-mailmarketing

Gamma-Wopla/Smart-Flow, toonaangevende producenten van duurzame kunststof pallets en bakken voor de logistieke en industriële sector, ontwikkelden samen met reclamebureau Artex een strategische communicatiestrategie voor de Europese markt. Deze strategie wordt stapsgewijs uitgerold om zowel digitaal als offline bereik te maximaliseren en de positie als marktleider te verstevigen.

 

Website als centraal punt

De website, oorspronkelijk door Artex ontwikkeld als een technische informatiebron voor de diverse productlijnen van Gamma-Wopla/Smart-Flow, werd getransformeerd. Naast het behouden van gedetailleerde technische specificaties is de site nu verrijkt met sector-specifieke informatie zodat klanten in logistiek, landbouw en industrie zich beter kunnen herkennen in de aangeboden oplossingen. Nieuwe CTA’s zoals downloaden van technische fiches, aanvragen van brochures en directe offerte-aanvragen zorgen voor verhoogde gebruiksvriendelijkheid en conversie.

 

Klik hier om de website zelf te ontdekken.

SCREEN-4

SEA-campagne

Om de websitebekendheid in Europa te vergroten zette Artex een SEA-campagne op. Door voortdurende optimalisatie van zoekwoorden wat betreft pallets, bakken en logistieke oplossingen is het aantal websitebezoeken aanzienlijk gestegen, wat leidde tot meer offerte-aanvragen.

2

Voortdurende strategie-optimalisatie

Op basis van maandelijkse strategische meetings breiden Gamma-Wopla/Smart-Flow en Artex de communicatie verder uit. Artex levert niet alleen strategisch advies, maar ondersteunt ook bij de uitvoering van webdesign, landingspagina’s, SEA-campagnes, brochures en meer. 

 

Meertalige brochures

Voor beurzen ontwikkelde Artex in samenwerking met Gamma-Wopla/Smart-Flow kennismakingsbrochures in vier talen. Deze brochures presenteren het bedrijf, hun duurzame kunststof pallets en bakken en hun toepassingen in verschillende sectoren. Met behulp van QR-codes kunnen geïnteresseerden direct naar specifieke productpagina’s navigeren. Daarnaast hebben wij fotografie voorzien voor diverse nieuwe groeps- en productfoto's om de brochures visueel aantrekkelijker en informatiever te maken.

 

433962456_932576375538892_7739835177104026020_n
434030156_932576452205551_8741297538500695574_n
434474121_932576522205544_6231011682765955522_n

 

Een standaard zomerbericht? Dat zou makkelijk zijn.
 

Maar bij Artex doen we het liever nét iets creatiever.We namen een korte stemopname van onze collega’s, voegden er een vakantiefoto aan toe, en gebruikten AI om hun stemgeluid om te toveren tot een unieke video in de taal van hun reisbestemming.

Geen klassieke opnames, geen studio. Wél 100% digitaal, bedacht en gecreëerd.

 

Dat is waar wij het verschil maken: creativiteit, technologie en verbeelding samenbrengen tot iets dat werkt. En verrast. Niet omdat het moet. Maar omdat het kan. En omdat wij het wíllen.

 

Wie weet bedenken we binnenkort ook iets strafs voor jou?

Ontdek andere projecten

   IVECO   

   Waltson Chips   

   Kluisbergen