Honda Motor  experience days

#dealersupport #leadgeneration #socialmedia #bannering #video #website

Honda is een wereldwijd begrip als ontwerper en producent van moderne, energiezuinige en performante auto's, motorfietsen, marine en power products. Honda staat voor design, voor en door mensen.

 

Van donderdag 13 april tot zaterdag 30 september trok Honda door de Benelux: dé kans om vrijblijvend proef te rijden bij één van de 40 Honda dealers!

 

De uitdaging?

Hoe niet alleen de aandacht van je doelgroep trekken, maar ook de betrokkenheid stimuleren en maximaal leads genereren voor de Honda dealers?

De oplossing?

Een innovatief webplatform stond centraal in onze campagne waar geïnteresseerde consumenten door aantrekkelijke content de modellen ontdekken en zich kunnen inschrijven voor een proefrit bij hun lokale Honda dealer. We trokken maximaal de aandacht van potentiële deelnemers om hen naar onze inschrijvingspagina te leiden door persoonlijke informatie per dealer te integreren en de lokale betrokkenheid te creëren die essentieel is, met:

 

  • Gepersonaliseerde dynamische video’s om potentiële deelnemers te inspireren
  • Gerichte en relevante e-mailings
  • Strategische en slimme webbanners
  • Doelgerichte Facebook advertenties

 

Het meest opvallende aspect van onze campagne was de integratie van persoonlijke informatie per dealer. Hierdoor konden we deelnemers op een meer persoonlijke en lokale manier benaderen, wat resulteerde in een hogere betrokkenheid en interesse.

 

Het resultaat van onze campagne?

Gedurende gans de campagne werd wekelijks de effectiviteit van de inspanningen geanalyseerd en gerapporteerd. Het eindresultaat: meer dan 3200 leads werden gegenereerd, wat bewijst dat onze aanpak vruchten heeft afgeworpen.

Ook interesse in communicatie met je dealers en hun klanten/prospecten?

Ontdek andere projecten

   ROVAC   

   pin.all   

   VTI Roeselare