IVECO  lead generation s-way lng

#actiepagina #bannering #concept #dealersupport #e-mailmarketing #leadgeneration #SEA #socialmedia #strategie

IVECO is een van de belangrijkste constructeurs ter wereld van voertuigen, met een uitgebreid aanbod lichte, middelzware en zware bedrijfsvoertuigen.

Om hun onmiddellijk beschikbare S-WAY LNG gastrucks in de kijker te zetten kozen we voor een online totaalcampagne. Doel van de campagne: via gerichte communicatie zoveel mogelijk leads verzamelen en awareness creëren voor de IVECO S-WAY LNG.

 

Hun doelgroep bestaat uit transportbedrijven in België & Luxemburg, specifiek voor internationaal langeafstandstransport, die we benaderen via verschillende kanalen.

 

 

 

We realiseerden een landingspagina waarop de talrijke voordelen in de kijker gezet worden, in combinatie met het versturen van e-mailings en een nationale Facebook- en Google Ads-campagne.

 

Daarbovenop ondersteunen we de IVECO-dealers door hen de nodige digitale assets te bezorgen waarmee ze geïnteresseerde websitebezoekers aanspreken en activeren.

 

Een frisse campagne die voor de nodige awareness voor de IVECO S-WAY LNG gastruck zorgt!

device-mockup-1334

 

Een standaard zomerbericht? Dat zou makkelijk zijn.
 

Maar bij Artex doen we het liever nét iets creatiever.We namen een korte stemopname van onze collega’s, voegden er een vakantiefoto aan toe, en gebruikten AI om hun stemgeluid om te toveren tot een unieke video in de taal van hun reisbestemming.

Geen klassieke opnames, geen studio. Wél 100% digitaal, bedacht en gecreëerd.

 

Dat is waar wij het verschil maken: creativiteit, technologie en verbeelding samenbrengen tot iets dat werkt. En verrast. Niet omdat het moet. Maar omdat het kan. En omdat wij het wíllen.

 

Wie weet bedenken we binnenkort ook iets strafs voor jou?

Ontdek andere projecten

   Inter-Ceram   

   Inter-Ceram   

   MExT