Liberale Mutualiteit | Projecten | Artex reclamebureau

Liberale Mutualiteit   direct mailing met webregistratie

#strategie #website #logo #e-mailmarketing #copywriting #postalemailing

De Liberale Mutualiteit is één van de grootste ziekenfondsen van België. Voor LM Plus ontwikkelde Artex een campagne gericht naar zonen en dochters tussen 18 en 25 jaar waarvan de ouders lid zijn bij de Liberale Mutualiteit. Het doel? Klantenwerving.

We stuurden hen een postale direct mailing. Onder de vensteromslag zat een gepersonaliseerde brief met daarin een persoonlijke code voor registratie op www.generationLM.be. Laten ze hun gegevens achter, maken ze kans op een prijs. Ook de ouders worden geïnformeerd via e-mail of brief. Kortom: de perfecte match tussen online- en offlinecommunicatie.

image-from-rawpixel-id-5298-original.jpg

Ook nood aan een nieuwe naam of website?

Ontdek andere projecten

   New Holland   

   Surpluz   

   Ingelmunster