IVECO  daily discovery days

#concept #strategie #website #banners #leadgeneration #targeting #retargeting #socialmedia #print

IVECO is een van de belangrijkste constructeurs ter wereld van voertuigen, met een uitgebreid aanbod lichte, middelzware en zware bedrijfsvoertuigen.

 

mockup_website_small

Na de succesvolle editie 2021 organiseerde IVECO begin dit jaar opnieuw ‘salondagen’ bij de dealers als alternatief voor de afgelaste Brussels Motor Show. Zo goed als het hele dealernetwerk deed mee! 

 

Met als thema ‘IVECO Daily Discovery Days’ bedacht en bouwde Artex zowel de actiewebsite als de onlinecampagne daarrond. Doel: de nieuwigheden bij de Daily bestelwagens in de picture zetten en traffic genereren naar de dealers. De focus lag op een lokale aanpak. Zo kon je op de website een IVECO-dealer in de buurt vinden en via de dealerpagina rechtstreeks een afspraak aanvragen.

 

Natuurlijk had de website ook extra ondersteuning nodig. Daarvoor werd een uitgebreide onlinecampagne ingezet. We dokterden de nodige assets uit, zoals webbanners voor Google Display en content en beelden voor online vakmedia. Ook Google Ads en lokale advertenties voor Facebook en LinkedIn deden wat ze moesten doen:geïnteresseerde websitebezoekers bereiken en activeren. 

 

 

mockup_carrousel_small

 

 

Op vraag van IVECO-dealer Gregoor gingen we nog een stap verder. De dealer uit Herentals wilde zijn klanten in een volledige IVECO Daily Discovery Days-setting verwelkomen. We ontwikkelden opvallend POS-materiaal, waaronder banners en visuals voor een LED-wall. Opdracht geslaagd! 

 

De IVECO Daily Discovery Days 2022 waren opnieuw een schot in de roos. Daarom verlengde IVECO de actie met één maand.

 

 

Nood aan een campagne die van A tot Z uitgewerkt wordt?

Ontdek andere projecten

   Oresto   

   MExT   

   Hansgrohe