ROVAC branding campagne
#branding #campagne #concept #offline #facebook
Reeds sinds 1979 geniet Rovac alle vertrouwen in de vastgoedmarkt. Samen met een grote vakkennis en persoonlijke service zorgt deze ervaring voor onberispelijk maatwerk bij de klanten.
Potentiële kopers en huurders bereiken via affichage, printadvertenties in regionale bladen en doorsnee huis-aan-huis folders? Wij gingen eerder voor een campagne waarmee we eruit springen! En dat mag je best letterlijk nemen ...
DUIDELIJKE B(R)OODSCHAP
Eigenlijk is het simpel: iedereen koopt, huurt, verkoopt of verhuurt ooit weleens vastgoed. We zochten dus naar creatieve manieren om potentiële klanten (lees: iedereen), te bereiken. Aangezien we allemaal graag een vers sneetje brood lusten, hebben we ervoor gekozen een regionale actie op poten te zetten bij de warme bakker, meer bepaald het bedrukken van broodzakken. Brood wordt altijd bewaard in de broodzak zelf en ligt ook meestal tijdens het eten op tafel. Een broodzak bedrukken met een gesmaakt campagnebeeld zorgt dus niet alleen voor het ideale gespreksonderwerp aan tafel, maar is ook een uiterst sterke branding tool.